En Moviment | 1 de Maig

Dues manifestacions a Vic per l'1 de Maig

COS i CGT fan la manifestació per separat després de quatre anys de fer-la unitària

Totes dues es fan aquest dilluns a les 7; la de la COS surt de la plaça de la Noguera, i la de la CGT del Passeig

| 29/04/2018 a les 23:42h
Arxivat a: En moviment, CGT, COS, sindicalisme, manifestacions, 1 de Maig
Aquesta notícia es va publicar originalment el 29/04/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
COS i CGT convoquen dues manifestacions per separat per aquest 1 de Maig després de quatre anys de fer-la de forma unitària. Totes dues manifestacions sortiran a les 7 de la tarda d'aquest dilluns 30 d'abril. En concret, la de la COS -que també té el suport de la resta d'Esquerra Independentista i de Càrnies en Lluita- sortirà de la plaça de la Noguera, i la de la CGT, de la cantonada de la rambla del Passeig amb el carrer Manlleu. La manifestació de la COS discorrerà en direcció al centre de la ciutat, mentre que la de la CGT farà un recorregut per diverses ETT, a les quals assenyalen com a causants de la precarietat actual. La convocatòria de la COS, per la seva part, incideix també en la situació política catalana actual, com es pot deduir del lema de la manifestació, «Per la República de la classe treballadora».
 
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Imatge de treball al nou obrador del Soler de n'Hug, a Prats
Imatge de treball al nou obrador del Soler de n'Hug, a Prats | Sara Blázquez Castells
Sara Blázquez Castells
L’entrada en funcionament de l’obrador permet assumir una fase clau que fins ara es feia fora de la finca | El projecte consolida un model agroalimentari basat en l’arrelament territorial i el control de tot el procés productiu
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Josep Comajoan Colomé
Hi ha en marxa una campanya de micromecenatge per editar 'Ens veiem als carrers. Una crònica gràfica de la Barcelona rebel' a Pol·len Edicions | La publicació vol anar més enllà d'un simple catàleg d'obres i es presenta com un recorregut per les transformacions socials, polítiques i urbanes de Barcelona a través dels murals de l'artista
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Sara Blázquez Castells
El projecte ha realitzat 137 jornades d'atenció durant aquest curs i prepara una nova etapa amb més protagonisme del voluntariat i les entitats del territori