En Moviment | Art

​El Gravat acull l'exposició de l’artista Sara Quida «Graffi d’Amore»

L’exposició s’inaugurarà aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre al Gravat

L’artista fa servir la tècnica de l’oli sobre paper per parlar sobre l’amor i les seves peculiaritats

| 06/04/2018 a les 13:52h
Arxivat a: En moviment
Aquesta notícia es va publicar originalment el 06/04/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El restaurant El Gravat de Vic acollirà aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre la inauguració de l'exposició «Graffi d’Amore», de l’artista Sara Quida, una exposició personal inspirada en l’amor i les seves peculiaritats, que amb la tècnica d’oli sobre paper expressa paraules sobre aquest apassionant i alhora complex tema.

El cartell de l'exposició és obra de l'estudi Partee, que fa un retrat de l'artista fent servir la tècnica que cadascun utilitza amb la seva exposició.
 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Ariadna Seuba i Anna Rebés, a casa seva, aquest dilluns a la tarda.
Ariadna Seuba i Anna Rebés, a casa seva, aquest dilluns a la tarda. | Sara Blázquez
Sara Blázquez Castells
Ariadna Seuba és la directora però també una de les protagonistes del documental Mares, que s’estrena aquest dimecres al Festival DOCS de Barcelona | Rodada durant més de quatre anys, la pel·lícula segueix l’experiència de Seuba i la seva parella, Anna, mentre intenten ser mares mitjançant tractaments de reproducció assistida.
Mobilització fins als terrenys on la multinacional coreana preveu instal·lar una macroplanta de components per a bateries elèctriques
Mobilització fins als terrenys on la multinacional coreana preveu instal·lar una macroplanta de components per a bateries elèctriques | Victor Serri
Revoltes de la Terra es presenta com un moviment dirigit a tota la societat, que aglutina les lluita de defensa del territori | «La urgència de la situació és evident, i passar a l'acció és una responsabilitat col·lectiva, una pulsió irrefrenable: la defensa radical de la vida»
Elena Crespi, en una entrevista per Setembre en motiu de la publicació de 'Sortir de mare'.
Elena Crespi, en una entrevista per Setembre en motiu de la publicació de 'Sortir de mare'. | Sara Blázquez
La presentació d''Alimentar la bèstia' serà el dimecres 14 de maig a les 7 de la tarda a La Reciclària | El llibre analitza quins actors i mecanismes alimenten la bèstia de la pressió estètica i proposa estratègies per viure millor amb el propi cos