Aquesta notícia es va publicar originalment el 22/05/2025 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest dissabte se celebrarà la segona edició de les Jornades Antifeixistes de Vic als Habitatges Montseny, sota el lema 'Independentisme és antifeixisme', «som una terra d'acollida, d'intercanvi de cultures», deia Jordi Bover a la roda de presentació, aquest dimecres, al passatge Guillem Agulló. La programació es trasllada als Habitatges Montseny, mentre que l'any passat es va fer a la pista de Santa Anna, «fem una aposta per descentralitzar l'actuvitat del centre i acostar-nos a tots els barris». Els actes començaran a les 9 del matí amb el torneig antiracista, que s'allargarà fins les 12,30, mentre que la final es farà a les dues del migdia. Ja estan totes les inscripcions plenes i hi haurà un total de vui equips d'arreu del territori, cinc dels quals mixtes i un d'ells de veïns del mateix barri. De 10 a 12 hi haurà una masterclass de boxa, amb Albert Burch i durant tot el matí hi haurà un espai cultural «per a visibilitzar les lluites de totes les entitats que hi participaran», explica Xevi Huguet, un altre dels organitzadors.
Xevi Huguet explicant el programa d'activitats de la segona edició de les Jornades Antifeixistes Foto: Sara Blázquez
A les 12,30 hi haurà la presentació del llibre de Zoo Sempre a la contra i avant, a càrrec de l'autor, Josep Vicent Frechina, i posteriorment hi haurà el debat «Cultura, identitat i antifeixisme al País Valencià», amb Frechina i Esteve, Fèlix i Adrià de la banda Auxili.
A les dues del migdia hi haurà un acte polític i després un dinar popular, a càrrec d'Alerta Solidària, l'Ateneu Independendentista i Popular de Vic i Pigot Negre. Durant tot el dia i fins les sis de la tarda hi haurà PDs en directe, entre els quals Osona Soul Rebels. I la jornada s'acabarà a la sala de concerts La Cabra, on a partir de les 8 del vespre actuaran Declivi, Banda Bassotti, Bull Brigade, Auxili. Per tancar, punxarà el DJ resident Rutxo i Plan B.
Part de l'organització de les Jornades Antifeixistes, aquest dimecres, al Passatge Guillem Agulló de Vic Foto: Sara Blázquez






.jpg)



.jpg)






