En moviment

Acte sobre la crisi de l'habitatge a Manlleu

L'organitza el Casal Boira Baixa i comptarà amb la presència del Sindicat de Llogateres i la PAH Osona

Aturen a última hora el desnonament d'una dona de Manlleu i els seus cinc fills

| 24/05/2024 a les 07:24h
Arxivat a: En moviment, habitatge, PAH Osona, Sindicat de Llogateres
Imatge il·lustrativa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 24/05/2024 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Casal Boira Baixa de Manlleu organitza aquest divendres 24 de maig una xerrada sobre com encarar la crisi de l'habitatge. L'acte, que ceomnçarà a 2/4 de 8 del vespre, comptarà amb la presència de Núria Comerma, membre del Sindicat de Llogateres, i de Maira Costa, militant de la PAH Osona.

En el transcurs de l'acte, el Sindicat de Llogateres presentarà la campanya «Abaixem els Lloguers», i explicarà la situació actual dels lloguers a Catalunya i el pla per revertir-ho. Per la seva part, la PAH Osona posarà en context sobre l’habitatge a Osona i els drets que l’acompanyen.
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Foto de família davant l'edifici en obres
Foto de família davant l'edifici en obres
Les inscripcions per accedir als 25 habitatges amb quotes estables i per sota del preu de mercat estaran obertes del 28 de maig al 22 de juny
Manuel Delgado, durant la seva conferència al Casal Boira Baixa
Manuel Delgado, durant la seva conferència al Casal Boira Baixa | Nerea Sánchez
Crònica i vídeo íntegre de la conferència de l'antropòleg Manuel Delgado a la jornada «La construcció del possible» al Casal Boira Baixa de Manlleu | «La primera alternativa consisteix en bàsicament reorganitzar-nos i superar el paradigma, des del meu punt de vista fracassat, dels moviments socials»
Jordi Torrents, Marta Raventós i Miquel Medialdea, a la presentació de La Masovera
Jordi Torrents, Marta Raventós i Miquel Medialdea, a la presentació de La Masovera
El mercat de l’Economia Social i Solidària de la vegueria Penedès es trasllada a la plaça de Jaume I per poder concentrar totes les activitats en un mateix espai i reforçar la visibilitat de la proposta | La Masovera comptarà enguany amb la participació d’una seixantena d’entitats d’arreu del territori penedesenc