En moviment

Acte sobre la crisi de l'habitatge a Manlleu

L'organitza el Casal Boira Baixa i comptarà amb la presència del Sindicat de Llogateres i la PAH Osona

Aturen a última hora el desnonament d'una dona de Manlleu i els seus cinc fills

| 24/05/2024 a les 07:24h
Arxivat a: En moviment, habitatge, PAH Osona, Sindicat de Llogateres
Imatge il·lustrativa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 24/05/2024 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Casal Boira Baixa de Manlleu organitza aquest divendres 24 de maig una xerrada sobre com encarar la crisi de l'habitatge. L'acte, que ceomnçarà a 2/4 de 8 del vespre, comptarà amb la presència de Núria Comerma, membre del Sindicat de Llogateres, i de Maira Costa, militant de la PAH Osona.

En el transcurs de l'acte, el Sindicat de Llogateres presentarà la campanya «Abaixem els Lloguers», i explicarà la situació actual dels lloguers a Catalunya i el pla per revertir-ho. Per la seva part, la PAH Osona posarà en context sobre l’habitatge a Osona i els drets que l’acompanyen.
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Adrià Ramírez ha deixat la presidència de la PTP aquest dilluns 16 de juny
Adrià Ramírez ha deixat la presidència de la PTP aquest dilluns 16 de juny | Anna Montraveta Riu
Anna Montraveta Riu
«Cada cop més assistim a una degradació del servei i, per tant, també a una estratificació per classes d’usuaris» | «Per diversos factors, la classe mitjana se’n va a l’autobús i la classe més baixa, migrada i menys informada es queda al tren»
Les persones grans protagonistes de la campanya amb els cartells de la mateixa
Les persones grans protagonistes de la campanya amb els cartells de la mateixa | Sara Blázquez Castells
Sara Blázquez Castells
La campanya també vol promoure una mirada més respectuosa, justa i inclusiva envers l'envelliment | La campanya ha estat construïda amb la participació activa de persones grans d'Osona i el Lluçanès
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu | Ferran Domènech
Ferran Domènech Tona
Els dos participants osonencs a la Flotilla denuncien que «TV3 ha donat poquíssima cobertura al segrest de 50 catalans per part de l'estat sionista» | «Passejant per Barcelona ens podem creuar amb turistes israelians que fa tres setmanes ens estaven torturant, no pot ser que això passi» | «No ens vam doblegar perquè estàvem tota l'estona acompanyats donant-nos suport»