En moviment

Acte a Torelló sobre la remunicipalització de l'aigua a Terrassa

L'organitza la plataforma Volem l'Aigua Neta, Clara i Nostra que busca la remunicipalització del servei d'aigua de Torelló

Hi participaran, entre altres, dos membres de la Taula de l'Aigua de Terrassa

, Torelló | 14/02/2017 a les 15:43h
Arxivat a: En moviment, aigua, remunicipalitzacions, Torelló, Terrassa, serveis públics
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/02/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La plataforma Volem l'Aigua Neta, Clara i Nostra organitza aquest dimecres a Torelló una xerrada sobre «Recuperem l'aigua? El procés de remunicipalització de l'aigua a Terrassa». A l'acte hi participaran Joan Gaya, enginyer industrial i consultor en matèria d'aigua, i Emili Díaz i Paco Rodríguez, de la Taula de l'Aigua de Terrassa.

El d'aquest dimecres és el primer d'un seguit d'actes que la plataforma organitzarà aquest any a Torelló en el marc de la campanya per la remunicipalització de l'aigua en aquesta població osonenca. La concessió que té actualment l'empresa privada Sorea per a la gestió de l'aigua de Torelló acaba l'any vinent i des de la plataforma es creu en la necessitat de recuperar la gestió pública d'aquest servei.

La plataforma es defineix com un moviment ciutadà que dins l'àmbit de la Vall del Ges vol reivindicar l'aigua neta -lliure de contaminants-, clara -amb informació rellevant, contrastada i a l'abast de tothom- i «nostra, per una gestió pública i democràtica de l'aigua».

L'acte d'acte dimecres, en el qual s'explicarà el procés de remunicipalització de l'aigua que s'està tirant endavant a Terrassa, serà a les 8 del vespre a la sala d'actes de La Cooperativa, l'antic Gestiomat.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Imatge il·lustrativa
Setembre, per facilitar les cures i el descans de les persones de la redacció, farà festa durant tot el mes d'agost, com ha fet altres anys. Aquest descans només es trencaria si, excepcionalment, hi ha algun fet molt rellevant durant el mes. Bon agost a tothom!
Espectacle de circ Les Cugules de l'associació La Despenjada.
Espectacle de circ Les Cugules de l'associació La Despenjada. | Sara Blázquez
Anna Pujol Navarro
El FESSrural aterra al Solsonès amb més de vint activitats i una fira amb una trentena d’entitats | El festival s’ha posicionat no només com un espai de trobada, sinó com una eina d'incidència política i social per disputar el model dominant
Mir i Vernet durant el vermut.
Mir i Vernet durant el vermut. | Sara Blázquez
Anna Pujol Navarro
El vermut literari celebrat pel FESSrural al Miracle va aprofundir en els conceptes de democràcia, reaccionisme, desgast, por o esperança | Jordi Mir i Roser Vernet van conversar sobre l'assaig 'El nostre feixisme: Una càpsula per combatre el supremacisme creant democràcia'