Setembre fa vacances tot l'agost però llança una oferta de subscripció més bossa per només 30 euros durant tot el mes

| 31/07/2019 a les 19:12h
Arxivat a: Setembre, Setembre
Aquesta notícia es va publicar originalment el 31/07/2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Setembre fa vacances durant tot l'agost. Però no s'oblida de les persones que els interessa la publicació i obre una oferta de subscripció durant tots els dies d'agost, parafrasejant el nom de la cooperativa editora de Setembre. L'oferta consisteix en una subscripció durant tot un any més una bossa de Setembre de regal per només 30 euros, un 40% per sota del preu de tarifa. En concret, regalarem bosses de color gris de la campanya #JoSetembre.

I és clar, totes aquelles persones que vulguin i ja la tinguin, poden publicar a les xarxes socials una foto seva amb la bossa durant les vacances amb l'etiqueta #JoSetembre.

La subscripció és molt ràpida de fer i només s'ha d'omlir un breu formulari en aquest enllaç

I també durant tot el mes d'agost es publicarà cada dia un contingut a Twitter i Facebook de Setembre amb enllaç a les entrevistes, reportatges i articles que han tingut més bona acollida durant l'últim any.

I al setembre, fent honor al nom del mes, Setembre tornarà amb més publicacions crítiques, socials i culturals. Bon agost a tothom!
Elisenda Carrera durant el seu discurs de presentació com a candidata d'Aliança Catalana a Vic
Elisenda Carrera durant el seu discurs de presentació com a candidata d'Aliança Catalana a Vic | Josep Comajoan Colomé
Josep Comajoan Colomé
Aliança Catalana va confirmar les pitjors expectatives i va portar el seu discurs d'odi i exclusió cap a la immigració a la biblioteca Pilarín Bayés de Vic | Un espectacular desplegament dels Mossos va protegir l'acte de presentació d'Elisenda Carrera com a candidata del partit ultra a les eleccions municipals de 2027 a Vic
Veïnes dels pisos del carrer Òmnium Cultural denunciant el seu cas, aquest dimecres a Vic
Veïnes dels pisos del carrer Òmnium Cultural denunciant el seu cas, aquest dimecres a Vic | Ferran Domènech Tona
Ferran Domènech Tona
Els pròxims mesos es veuran desnonades almenys 11 famílies per part de l'Agència de l’Habitatge de Catalunya | L’Assemblea per l’Habitatge d’Osona i el Lluçanès denuncia la situació d’exclusió residencial i vulnerabilitat que pateixen les veïnes del carrer Òmnium Cultural de Vic
Veïns del Remei i Itziar González en plena activitat
Veïns del Remei i Itziar González en plena activitat | Albert Rivas
Ràdio Clota va enregistrar la ruta urbana que va tenir lloc al barri del Remei de Vic per co-dissenyar accions de millora d'una de les seves places | L'arquitecta i urbanista social Itziar González va guiar l'activitat