En moviment

Vicent Partal, aquest divendres, a Malla

Vicent Partal farà la xerrada «Catalunya: on som? On anem?» al teatre de Malla

La conferència s'emmarca dins el cicle de xerrades Espai Pratdesaba i dóna el tret de sortida a la Festa Major

| 19/01/2017 a les 15:50h
Arxivat a: En moviment, Malla, Vicent Partal
Imatge il·lustrativa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 19/01/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El periodista Vicent Partal serà aquest divendres a Malla, on farà la xerrada «Catalunya: on som? On anem?». L'acte s'emmarca dins el cicle de xerrades Espai Pratdesaba i dóna el tret de sortida a les activitats programades per la Festa Major, que s'allargarà fins el 5 de març. Partal vol aprofundir en els diferents processos de creació de nous estats arreu del món.

L'Espai Pratdesaba és un cicle de xerrades que es fan a Malla durant l'hivern i principis de primavera, alguns matins de diumenge a Mas Pratdesaba. Coincidint amb la Festa Major, però, la xerrada d'aquest divendres es farà a les 8 del vespre al teatre de Malla. 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
Núria Roma
Anàlisi exhaustiva de l'osonenca Núria Roma, experta en Pròxim Orient, de la situació a Gaza després del trencament de la treva per part d'Israel, remuntant-se als orígens reals del conflicte i al paper que hi ha jugat cada actor internacional | «L’actual genocidi a Gaza no pot ser entès com una escalada més d’un llarg conflicte. És la culminació d’un projecte sistemàtic de neteja ètnica i colonització, sostingut per dècades d’impunitat i encobriment internacional»
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Dulzaro, Cai Godayol, Jazzwoman, Moxal, Remei de Ca la Fresca, Cançons amagades, Selva Nua, L-R, Sergi Carbonell, Le Parody, Paula Valls, Alosa, Anna Ferrer seran els protagonistes d'aquest any | El certamen, que se celebra entre el 7 i l’11 de maig, inaugura la iniciativa Euskal Herria - Encanta Batuz
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries.
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
L'Associació d'Amigues i Amics del Cine París projectarà les primeres pel·lícules aquest cap de setmana, 26 i 27 d'abril | A partir de la reobertura, el cinema comptarà amb una programació estable, tant comercial com alternativa