De més verdes en maduren

Primavera

Tenim les iaies ben primaverals, se'ls acumulen cites a l'agenda, però també picor al nas amb tanta al·lèrgia

Vaga feminista

| 23/03/2023 a les 19:37h
Arxivat a: Setembre cultural, primavera, De més verdes en maduren
La primavera la sang altera, diu la dita. I les iaies no volen ser menys!
La primavera la sang altera, diu la dita. I les iaies no volen ser menys! | Maria Saladich
Aquesta notícia es va publicar originalment el 23/03/2023 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
08/03/2023
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
20/02/2023
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
20/01/2023
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
31/12/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
11/11/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
19/10/2022
Alguns dels fruits silvestres comestibles.
Alguns dels fruits silvestres comestibles. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
El projecte Plantes Oblidades recupera l’ús de cinc fruits per al seu aprofitament alimentari | El foment de l’economia rural, la millora de la biodiversitat forestal i l’increment de la resiliència davant el canvi climàtic en són els tres eixos principals
El projecte d'Hernani Burujabe serà un dels que es donaran a conèixer al congrés.
El projecte d'Hernani Burujabe serà un dels que es donaran a conèixer al congrés. | Hernani Burujabe
Serà una jornada d’intercanvi, col·laboració i acords entre els agents que impulsen la transició ecosocial | El congrés es desenvoluparà durant el matí del 18 de juny a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV)
Una de les activitats inicials s'ha portat a terme a Olius, al Solsonès.
Una de les activitats inicials s'ha portat a terme a Olius, al Solsonès. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
Itinerants per diferents comarques de la Catalunya, les activitats són organitzades per les entitats de la Taula Estratègica de Cultura | El cicle vol afavorir la cultura arrelada, la dinamització cultural i l’enxarxament entre projectes