DE MÉS VERDES EN MADUREN

Lluita

Les iaies de la Maria Saladich reivindiquen la lluita per aquest inici de curs

Què és per vosaltres l'estiu?

| 15/09/2022 a les 19:02h
Arxivat a: Setembre cultural, tetes, tardor, lluita, il·lustració, humor, marylou, vinyeta, maria saladich, de més verdes en maduren
Les iaies de la Maria Saladich comencen el curs amb ganes de lluitar
Les iaies de la Maria Saladich comencen el curs amb ganes de lluitar | Maria Saladich
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/09/2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
26/08/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
23/06/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
26/05/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
02/05/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
11/04/2022
Imatge il·lustrativa
Maria Saladich
17/03/2022
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada | Ferran Domènech
Ferran Domènech
La iniciativa ha sorgit de l'entorn escolar del menor afectat. Un centenar de persones s'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament | Txevi Rovira, alcalde de Santa Eulàlia: «S'ampliarà la denúncia, perquè estem clarament davant d'un delicte d'odi»
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika | Sara Blázquez Castells
Josep Comajoan Colomé
El projecte, impulsat per la cooperativa La Fera Ferotge, combina venda de bicicletes recondicionades, taller de reparació, autoreparació i lloguer | També inclou el projecte «La bici creix amb tu», una iniciativa de bescanvi de bicis infantils que n’afavoreix la reutilització i els allarga la vida útil
Representants de l'Ajuntament, de la Comunalitat i d'algunes de les entitats impulsores, dimecres a la Guingueta
Representants de l'Ajuntament, de la Comunalitat i d'algunes de les entitats impulsores, dimecres a la Guingueta | Sara Blázquez Castells
Sara Blázquez Castells
El projecte, impulsat per una assemblea d'entitats amb el suport de l'Ajuntament de Vic i la Comunalitat de Vic, oferirà activitats culturals, socials i comunitàries fins a mitjans d'octubre | L'espai només obrirà quan hi hagi activitats programades, reforçant així la voluntat que sigui molt més que un servei de bar i esdevingui un espai vinculat a la vida comunitària