EN MOVIMENT | EXPOSICIÓ

Exposició «Els maquis al còmic» a Vic

L'exposició s'inaugura aquest divendres dia 9 de novembre al CCVIC Can Pau Raba

L'acte de presentació serà a càrrec de l'historiador Josep Cara

«Com a maquis encara estem esperant un reconeixement jurídic»

| 09/11/2018 a les 10:00h
Arxivat a: En moviment, exposició, maquis, a, antifranquisme, anticapitalisme
Aquesta notícia es va publicar originalment el 09/11/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest divendres dia 9 de novembre a les 19h, el CCVIC Can Pau Raba acollirà l'acte de presentació de l'exposició «Els maquis al còmic», a càrrec de Josep Cara, historiador i divulgador de la lluita dels maquis.

L'exposició, que es pot veure fins al 16 de novembre, arriba des de València i consisteix en una cinquantena de cartells, amb històries gràfiques, sobre la història de la lluita antifranquista i anticapitalista protagonitzada pels maquis.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Imatge il·lustrativa
Setembre, per facilitar les cures i el descans de les persones de la redacció, farà festa durant tot el mes d'agost, com ha fet altres anys. Aquest descans només es trencaria si, excepcionalment, hi ha algun fet molt rellevant durant el mes. Bon agost a tothom!
«Compartir espai amb altres persones no és una cosa menor. També és una manera d'aprendre a conviure»
«Compartir espai amb altres persones no és una cosa menor. També és una manera d'aprendre a conviure»
Laura Arau
Reflexió de Laura Arau entorn de la convivència entorn de les places aprofitant les festes majors, tot vinculant-ho amb la proliferació dels discursos d'odi
Un moment de l'acte, a El Tallaret de Sabadell
Un moment de l'acte, a El Tallaret de Sabadell | Laia Coronado Nadal
Laia Coronado Nadal
L’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental organitza una taula de debat sobre la integració de persones migrants en l’economia social i solidària | Les dificultats burocràtiques són un primer impediment important i sovint insalvable fins que no s’aconsegueix la regularització administrativa, com a mínim al cap de tres anys