En Moviment | Presentació de llibre

P​resenten a Vic ‘La casa de la selva’, l’última novel·la de Joni D.

La presentació comptarà amb la presència de l'autor de la novel·la, conegut pel seu perfil multifacètic en l'àmbit cultural i per ser autor, entre altres, del llibre 'Que pagui Pujol!'

| 07/03/2018 a les 20:34h
Arxivat a: En moviment, llibres, Joni D., Tigre de Paper, La casa de la selva
Aquesta notícia es va publicar originalment el 07/03/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest divendres 9 de març a les 19h Setembre i Tigre de Paper Edicions presentaran La casa de la selva a la llibreria Muntanya de Llibres de Vic. La presentació comptarà amb la presència de l'autor de la novel·la, Joni D, que és conegut pel seu perfil multifacètic en l'àmbit cultural i per ser autor, entre altres, del llibre Que pagui Pujol!.

La casa de la selva és una narració a dos temps entre un present de memòria i un exercici de flashback literari que ens manté amb tensió durant tota la lectura. Un camí cap a un interior narratiu i de reflexió al voltant de la vida i les conseqüències de la coherència, els anhels perduts conduïts per una escriptura fluida aspre en paraules. La casa de la selva reprèn el camí que va començar a recórrer l’autor en la seva anterior novel·la, La torre de la serra, on una història de resistències i d’exili apropa el lector al costat humà de la subversió armada.

Joni D. va néixer el 1968. Des de ben jove, el seu cap inquiet i la seva consciència autogestionària l’han portat a experimentar i a dinamitzar diverses formes creatives culturals i artístiques. Ha fet de music, de cantant, de periodista, d’editor fonogràfic i de promotor. El 2010 va iniciar la seva trajectòria com escriptor d'assaig i novel·la.
 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Imatge il·lustrativa
Setembre, per facilitar les cures i el descans de les persones de la redacció, farà festa durant tot el mes d'agost, com ha fet altres anys. Aquest descans només es trencaria si, excepcionalment, hi ha algun fet molt rellevant durant el mes. Bon agost a tothom!
Espectacle de circ Les Cugules de l'associació La Despenjada.
Espectacle de circ Les Cugules de l'associació La Despenjada. | Sara Blázquez
Anna Pujol Navarro
El FESSrural aterra al Solsonès amb més de vint activitats i una fira amb una trentena d’entitats | El festival s’ha posicionat no només com un espai de trobada, sinó com una eina d'incidència política i social per disputar el model dominant
Mir i Vernet durant el vermut.
Mir i Vernet durant el vermut. | Sara Blázquez
Anna Pujol Navarro
El vermut literari celebrat pel FESSrural al Miracle va aprofundir en els conceptes de democràcia, reaccionisme, desgast, por o esperança | Jordi Mir i Roser Vernet van conversar sobre l'assaig 'El nostre feixisme: Una càpsula per combatre el supremacisme creant democràcia'