En Moviment

Festa i espectacles tot el dia per la SaharaFest a la Fàbrica dels Somnis de Vic

La festa és organitzada per Contaminando Sonrisas, associació de circ social sense ànim de lucre, i té la col·laboraicó de la Fàbrica dels Somnis i Cooperació Osona-Sàhara COOOS

Hi haurà concerts de rumba, espectacles de circ i una xerrada d'un alt càrrec del govern sahrauí, entre altres coses

Els refugiats permanents

| 24/01/2018 a les 21:22h
Arxivat a: En moviment, Fàbrica dels Somnis, Contaminando Sonrisas, Sàhara, circ
Aquesta notícia es va publicar originalment el 24/01/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Contaminando Sonrisas, associació de circ social sense ànim de lucre, organitza aquest dissabte, dia 27, la SaharaFest, una festa amb tallers, espectacles i xerrades que duraran tot el dia a la Fàbrica dels Somnis de Vic. La festa es fa de la mà de l'entitat Cooperació Osona-Sàhara COOOS, que col·labora amb els camps de persones refugiades sahrauís i que orgnitza cada estiu una estada de nenes i nens sahrauís a Catalunya.

La festa d'aquest dissabte començarà a les 11 del matí amb tallers de circ per a tota la família. A 2/4 de 2 hi haurà un dinar popular, i a 2/4 de 3 començaran els espectacles de la tarda amb un concert de rumba amb David Canal. A les 4 hi haurà l'espectacle de malabars i escala Volare de la companyia Hamdurila. A les 5, després d'un espectacle sorpresa hi haurà l'espectacle de trapezi In-potència de la companyia Janita Cirk. A les 6, Tiba Chagaf, director de Cooperació del Ministeri de Cultura Sahrauí, farà una xerrada, que anirà seguida d'un projecció de curtmetratges sobre l'expedició al Sàhara.

A les 8 hi haurà un sopar popular, i a 2/4 de 10 l'espectacle de cabaret de circ Remember Sahara. A les 11 hi haurà un altre concert de rumba a càrrec de Coco Beach, i a 2/4 d'1 es tancarà la festa amb un espectacle de DJ amb electrocúmbia, swing, dub, etc. Durant tot el dia també es podrà veure a la Fàbrica dels Somnis l'exposició fotogràfica de l'expedició de Contaminando Sonrisas al Sàhara i de la maqueta del Mur de la Vergonya.
 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
Núria Roma
Anàlisi exhaustiva de l'osonenca Núria Roma, experta en Pròxim Orient, de la situació a Gaza després del trencament de la treva per part d'Israel, remuntant-se als orígens reals del conflicte i al paper que hi ha jugat cada actor internacional | «L’actual genocidi a Gaza no pot ser entès com una escalada més d’un llarg conflicte. És la culminació d’un projecte sistemàtic de neteja ètnica i colonització, sostingut per dècades d’impunitat i encobriment internacional»
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Dulzaro, Cai Godayol, Jazzwoman, Moxal, Remei de Ca la Fresca, Cançons amagades, Selva Nua, L-R, Sergi Carbonell, Le Parody, Paula Valls, Alosa, Anna Ferrer seran els protagonistes d'aquest any | El certamen, que se celebra entre el 7 i l’11 de maig, inaugura la iniciativa Euskal Herria - Encanta Batuz
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries.
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
L'Associació d'Amigues i Amics del Cine París projectarà les primeres pel·lícules aquest cap de setmana, 26 i 27 d'abril | A partir de la reobertura, el cinema comptarà amb una programació estable, tant comercial com alternativa