En Moviment

Segona Botifarrada per la Dignitat a Roda de Ter per recaptar fons per a la caixa de resistència contra la repressió

Els actes començaran a les 4 de la tarda i s'alllargaran fins passada la mitjanit amb els concerts de Martens, Esgarriats, Joan Boada Bandulimejant, Monos, Ramons i 666 Capille Sixteen

Els 10 euros de l'entrepà i la beguda es destinaran a la caixa de resistència de solidaritat amb els repressaliats

Familiars de presos es tancaran a la presó d'«Un poble empresonat» a la plaça de Vic

| 24/11/2017 a les 12:50h
Arxivat a: En moviment, repressió, independència, independentisme, Botifarrada per la Dignitat
Aquesta notícia es va publicar originalment el 24/11/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Comitè de Defensa de la República de Roda de Ter, amb la col·laboració de l'ANC Roda de Ter i Òmnium Cultural Osona, organitza, aquest dissabte 25 de novembre, la segona Botifarrada per la Dignitat amb l’objectiu de seguir recaptant fons per a la caixa de solidaritat.
 
La jornada, de caràcter familiar, s’iniciarà a la Carpa a les 4 de la tarda, amb jocs infantils i un taller de percussió. A 2/4 de 7, el col·lectiu En peu de pau! realitzarà un taller de resistència activa no violenta, com ja porta fent a diferents localitats de Catalunya. Seguidament, a les 8 hi haurà una quina popular i a partir de les 9 començaran els concerts amb els grups musicals Martens, Esgarriats, Joan Boada Bandulimejant, Monos, Ramons i 666 Capille Sixteen.
 
L’entrepà i la beguda tindran un preu de 10 euros que aniran destinats a la caixa de solidaritat amb els repressaliats.
 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu | Ferran Domènech
Ferran Domènech Tona
Els dos participants osonencs a la Flotilla denuncien que «TV3 ha donat poquíssima cobertura al segrest de 50 catalans per part de l'estat sionista» | «Passejant per Barcelona ens podem creuar amb turistes israelians que fa tres setmanes ens estaven torturant, no pot ser que això passi» | «No ens vam doblegar perquè estàvem tota l'estona acompanyats donant-nos suport»
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada | Ferran Domènech
Ferran Domènech Tona
La iniciativa ha sorgit de l'entorn escolar del menor afectat. Un centenar de persones s'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament | Txevi Rovira, alcalde de Santa Eulàlia: «S'ampliarà la denúncia, perquè estem clarament davant d'un delicte d'odi»
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika | Sara Blázquez Castells
Josep Comajoan Colomé
El projecte, impulsat per la cooperativa La Fera Ferotge, combina venda de bicicletes recondicionades, taller de reparació, autoreparació i lloguer | També inclou el projecte «La bici creix amb tu», una iniciativa de bescanvi de bicis infantils que n’afavoreix la reutilització i els allarga la vida útil