En Moviment

Debat sobre un possible espai autogestionat juvenil a Vic

Des del tancament de la Buixarda, no hi ha cap espai d'aquest tipus a la ciutat

El debat serà divendres a les 6 de la tarda a l'Espai Col·lectiu La Clota, a les Adoberies

, Vic | 04/07/2017 a les 22:38h
Arxivat a: En moviment, joventut, autogestió
Imatge il·lustrativa
Aquesta notícia es va publicar originalment el 04/07/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest divendres, 7 de juliol, es farà un debat sobre un possible espai de joves autogestionat a Vic, un espai que actualment no existeix i que es considera necessari per a les diverses entitats i col·lectius juvenils de la ciutat. De fet, diuen els promotors de l'acte de divendres, sense un espai com aquest probablement la Festa Major Jove de Vic no hauria nascut ara fa uns anys.

Segons l'ordre del dia que s'ha fet públic, el debat de divendres començarà plantejant les necessitats que tenen els joves, es continuarà amb l'anàlisi de l'experiència d'altres espais autogestionats que hi ha hagut a la ciutat, i s'acabarà fixant objectius de futur. El debat s'emmarc dins els actes de la Festa Major Jove de Vic.

L'acte es farà a les 6 de la tarda a l'Espai Col·lectiu La Clota, a les Adoberies.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Alguns dels fruits silvestres comestibles.
Alguns dels fruits silvestres comestibles. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
El projecte Plantes Oblidades recupera l’ús de cinc fruits per al seu aprofitament alimentari | El foment de l’economia rural, la millora de la biodiversitat forestal i l’increment de la resiliència davant el canvi climàtic en són els tres eixos principals
El projecte d'Hernani Burujabe serà un dels que es donaran a conèixer al congrés.
El projecte d'Hernani Burujabe serà un dels que es donaran a conèixer al congrés. | Hernani Burujabe
Serà una jornada d’intercanvi, col·laboració i acords entre els agents que impulsen la transició ecosocial | El congrés es desenvoluparà durant el matí del 18 de juny a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV)
Una de les activitats inicials s'ha portat a terme a Olius, al Solsonès.
Una de les activitats inicials s'ha portat a terme a Olius, al Solsonès. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
Itinerants per diferents comarques de la Catalunya, les activitats són organitzades per les entitats de la Taula Estratègica de Cultura | El cicle vol afavorir la cultura arrelada, la dinamització cultural i l’enxarxament entre projectes