En Moviment | Mobilitat

Concentració perquè no es deixin de vendre bitllets a l'estació de Ribes de Freser

Renfe i Adif han aprofitat un canvi de gestió en la venda de bitllets per eliminar el personal de diverses estacions, entre elles la de Ribes de Freser

La plataforma Perquè no ens fotin el tren convoca la concentració aquest dissabte a la tarda

| 16/01/2020 a les 20:43h
Arxivat a: En moviment, R3, Perquè no ens fotin el tren, Ribes de Freser, tren, mobilitat
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/01/2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La plataforma Perquè no ens fotin el tren convoca aquest dissabte 18 de gener una concentració a l'estació de Ribes de Freser per evitar que s'hi deixin de vendre bitllets. La concentració es convoca després que ADIF hagi anunciat que deixa de vendre bitllets a les estacions on encara ho feia i que a partir d'ara se n'ocuparà Renfe. Aprofitant el canvi de gestió, s'ha decidit eliminar el personal de prop de 150 estacions a tot l'Estat espanyol. En el cas de la línia R3 la decisió afecta a l'estació de Ribes.

Des de Perquè no ens fotin el tren consideren que «cal plantar cara per evitar-ho». Al parer de la plataforma, l'eliminació de personal de les estacions comporta «un empitjorament del servei, una mala atenció als usuaris i un deteriorament de l'edifici i l'entorn». La concentració d'aquest dissabte està convocada a les 5 de la tarda.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Imatge de treball al nou obrador del Soler de n'Hug, a Prats
Imatge de treball al nou obrador del Soler de n'Hug, a Prats | Sara Blázquez Castells
Sara Blázquez Castells
L’entrada en funcionament de l’obrador permet assumir una fase clau que fins ara es feia fora de la finca | El projecte consolida un model agroalimentari basat en l’arrelament territorial i el control de tot el procés productiu
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Josep Comajoan Colomé
Hi ha en marxa una campanya de micromecenatge per editar 'Ens veiem als carrers. Una crònica gràfica de la Barcelona rebel' a Pol·len Edicions | La publicació vol anar més enllà d'un simple catàleg d'obres i es presenta com un recorregut per les transformacions socials, polítiques i urbanes de Barcelona a través dels murals de l'artista
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Sara Blázquez Castells
El projecte ha realitzat 137 jornades d'atenció durant aquest curs i prepara una nova etapa amb més protagonisme del voluntariat i les entitats del territori