En Moviment | Mobilitat

Concentració perquè no es deixin de vendre bitllets a l'estació de Ribes de Freser

Renfe i Adif han aprofitat un canvi de gestió en la venda de bitllets per eliminar el personal de diverses estacions, entre elles la de Ribes de Freser

La plataforma Perquè no ens fotin el tren convoca la concentració aquest dissabte a la tarda

| 16/01/2020 a les 20:43h
Arxivat a: En moviment, R3, Perquè no ens fotin el tren, Ribes de Freser, tren, mobilitat
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/01/2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La plataforma Perquè no ens fotin el tren convoca aquest dissabte 18 de gener una concentració a l'estació de Ribes de Freser per evitar que s'hi deixin de vendre bitllets. La concentració es convoca després que ADIF hagi anunciat que deixa de vendre bitllets a les estacions on encara ho feia i que a partir d'ara se n'ocuparà Renfe. Aprofitant el canvi de gestió, s'ha decidit eliminar el personal de prop de 150 estacions a tot l'Estat espanyol. En el cas de la línia R3 la decisió afecta a l'estació de Ribes.

Des de Perquè no ens fotin el tren consideren que «cal plantar cara per evitar-ho». Al parer de la plataforma, l'eliminació de personal de les estacions comporta «un empitjorament del servei, una mala atenció als usuaris i un deteriorament de l'edifici i l'entorn». La concentració d'aquest dissabte està convocada a les 5 de la tarda.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
La bandera palestina onejant en una ciutat en flames
Núria Roma
Anàlisi exhaustiva de l'osonenca Núria Roma, experta en Pròxim Orient, de la situació a Gaza després del trencament de la treva per part d'Israel, remuntant-se als orígens reals del conflicte i al paper que hi ha jugat cada actor internacional | «L’actual genocidi a Gaza no pot ser entès com una escalada més d’un llarg conflicte. És la culminació d’un projecte sistemàtic de neteja ètnica i colonització, sostingut per dècades d’impunitat i encobriment internacional»
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Remei de Ca la Fresca actuarà al Festival EnCanta el 9 de maig a les 8 del vespre
Dulzaro, Cai Godayol, Jazzwoman, Moxal, Remei de Ca la Fresca, Cançons amagades, Selva Nua, L-R, Sergi Carbonell, Le Parody, Paula Valls, Alosa, Anna Ferrer seran els protagonistes d'aquest any | El certamen, que se celebra entre el 7 i l’11 de maig, inaugura la iniciativa Euskal Herria - Encanta Batuz
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries.
Entrada del cinema en una de les formacions a persones voluntàries. | Anna Pujol Navarro
Anna Pujol Navarro
L'Associació d'Amigues i Amics del Cine París projectarà les primeres pel·lícules aquest cap de setmana, 26 i 27 d'abril | A partir de la reobertura, el cinema comptarà amb una programació estable, tant comercial com alternativa