En Moviment | Música

El grup Resiliència estrena 'Més que mai', una cançó sobre el Primer d'Octubre

El tema compta amb la col·laboració al saxo de Roger Español, que va perdre un ull per les bales de goma de la policia espanyola

Txarango farà un concert a Santa Eugènia de Berga solidari amb Càrnies en Lluita

| 06/06/2018 a les 20:44h
Arxivat a: En moviment, música, rap, Resiliència, 1-O, Primer d'octubre
Aquesta notícia es va publicar originalment el 06/06/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Resiliència, un jove grup format per tres components de Manlleu i Castelldefels que només fa un any que actuen junts però ja amb més de 50 concerts, han estrenat aquest dimecres un videoclip amb un tema dedicat a la gent que va fer possible el referèndum d'independència del Primer d'Octubre.

El vídeo ha estat rodat per Bernat Enrich i Dan Ortínez. A més, hi col·labora Roger Español, que durant aquella jornada va perdre un ull a causa d'una bala de goma de la policia espanyola, un tipus d'armament prohibit a Catalunya. El tema ha estat gravat i mesclat a La Mola Xica Studio per l'Edu Base i en Toni Bello, amb la col·laboració de Nil Molas (Sixtus) als arranjaments.

Els propers concerts de Resiliència seran el divendres 8 de juny a la Guingueta de la Blava (22h), l'11 de juny a la concentració de suport als presos polítics davant de l'Ajuntament de Manlleu (20h) i el 16 de juny al concert solidari amb Càrnies en Lluita a Santa Eugènia de Berga que té a Txarango de cap de cartell.
 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Josep Comajoan Colomé
Hi ha en marxa una campanya de micromecenatge per editar 'Ens veiem als carrers. Una crònica gràfica de la Barcelona rebel' a Pol·len Edicions | La publicació vol anar més enllà d'un simple catàleg d'obres i es presenta com un recorregut per les transformacions socials, polítiques i urbanes de Barcelona a través dels murals de l'artista
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Sara Blázquez Castells
El projecte ha realitzat 137 jornades d'atenció durant aquest curs i prepara una nova etapa amb més protagonisme del voluntariat i les entitats del territori
El manifest denuncia l'existència de campanyes sistemàtiques d'assetjament digital, intimidació i assenyalament de periodistes
El manifest denuncia l'existència de campanyes sistemàtiques d'assetjament digital, intimidació i assenyalament de periodistes
Josep Comajoan Colomé
El Grup de Periodistes Ramon Barnils impulsa el front comú per defensar el periodisme com a pilar de la democràcia | El manifest «Sense periodisme no hi ha democràcia» també és promogut pel Sindicat de Periodistes de Catalunya, el Sindicat de Periodistes de les Illes Balears, la Unió de Periodistes Valencians, l’Associació Catalana de Premsa Comarcal i el Col·lectiu Ciutadella