El Diacrític

Els sexes dèbils

«La industria pornogràfica ha aprofitat el patriarcat establert per aprofitar la set de poder que alguns homes senten per expandir-la al món sexual fent creure, amb més intensitat del que el patriarcat havia fet, que la dona existeix només per complaure els desitjos dels homes»

«Animo als homes a començar a salvar-nos de nosaltres mateixos. Les dones poden seguir defensant-se de nosaltres, però estaria molt bé que nosaltres deixéssim d'atacar-les»

La mirada bòrnia violeta

| 27/11/2017 a les 13:17h
Especial: El Diacrític
Arxivat a: El Diacrític, violència masclista, sexisme, pornografia, feminisme, discriminació de gènere
Concentració de suport a la víctima de 'La Manada'
Concentració de suport a la víctima de 'La Manada' | Marta Borraz/eldiario.es
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/11/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest dies està present a molts llocs dels mitjans de comunicació una aberració que va tenir lloc als San Fermines. Estem parlant de una violació executada per 5 homes contra 1 dona. Com a societat, tots ens esgarrifem davant d’aquests fets i de tot el que s’ha cultivat al seu voltant. Però no vull fer propaganda dels fets i seguir criticant les persones que van fer allò i tot el que la víctima ha hagut d’aguantar de la societat, que en alguns casos, culpa la víctima. 

El que vull posar de manifest és la visió hipòcrita que té la societat. Quan això passa a la vida real, tots ens esgarrifem però en la vida fictícia tothom està acceptant això. Estic parlant de la pornografia.
Heu provat de buscar a qualsevol buscador de internet «5 men vs 1 woman». Busqueu i gaudiu de la hipocresia que estem generant. Mireu les visualitzacions dels vídeos que trobeu, el nombre de reproduccions, pregunteu-vos quin és el volum de negoci que crea la pornografia i després opinem. Estem manipulats. La industria pornogràfica ha aprofitat el patriarcat establert per aprofitar la set de poder que alguns homes senten per expandir-la al món sexual fent creure, amb més intensitat del que el patriarcat havia fet, que la dona existeix només per complaure els desitjos dels homes. 

També cal dir que les dones que són partíceps d’això també tenen el seu punt d'hipocresia. Sigui per poder guanyar-se la vida o perquè li agradi, està mostrant als homes del món que a les dones se’ls hi pot fer el que un vol, i a les dones, que les dones han de fer el que l’home desitja. 

No tothom que consumeix pornografia és influenciable, però vist el nivell de coses que un pot trobar per internet, et planteges moltes coses. Què estem fent? Què és el què volem? Per culpa de la religió vam passar del silenci absolut del sexe al tot s’hi val, hem passat del patriarcat catòlic de la dona ho fa tot pel marit, a la dona ho fa tot per als homes, marit o no. Sexualment o no sexualment parlant. 

Què ha fet la societat per solucionar això? Res. La pornografia crea un volum de negoci extraordinari. Són diner. El món és propietat dels diners. La societat ha abandonat l’educació sexual. Del tabú hem passat al despropòsit total. 

Veient el que veig pel món, després no m’estranya que 5 homes violin a 1 dona. No m’estranya no, perquè aquests homes han cregut que allò és el que tocava i mentre la industria pornogràfica segueixi aprofitant les parts fosques del patriarcat per crear diners, no hi haurà dona al món que estigui sana i estalvi. 

Animo als homes a començar a salvar-nos de nosaltres mateixos. Les dones poden seguir defensant-se de nosaltres, però estaria molt bé que nosaltres deixéssim d'atacar-les.

Animo a començar a caminar i des dels homes començar a enfonsar el patriarcat que no vol dones, vol esclaves.

Comencem.
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu
En Pau i la Masmi durant l'entrevista al bar del Mercat Municipal de Manlleu | Ferran Domènech
Ferran Domènech
Els dos participants osonencs a la Flotilla denuncien que «TV3 ha donat poquíssima cobertura al segrest de 50 catalans per part de l'estat sionista» | «Passejant per Barcelona ens podem creuar amb turistes israelians que fa tres setmanes ens estaven torturant, no pot ser que això passi» | «No ens vam doblegar perquè estàvem tota l'estona acompanyats donant-nos suport»
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada
Un centenar de persones va concentrar a la plaça de l'Ajuntament en solidaritat amb la família afectada | Ferran Domènech
Ferran Domènech
La iniciativa ha sorgit de l'entorn escolar del menor afectat. Un centenar de persones s'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament | Txevi Rovira, alcalde de Santa Eulàlia: «S'ampliarà la denúncia, perquè estem clarament davant d'un delicte d'odi»
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika
Un moment del «Diàleg sobre rodes», el col·loqui sobre la bicicleta que va fer-se a la inauguració de Ciclika | Sara Blázquez Castells
Josep Comajoan Colomé
El projecte, impulsat per la cooperativa La Fera Ferotge, combina venda de bicicletes recondicionades, taller de reparació, autoreparació i lloguer | També inclou el projecte «La bici creix amb tu», una iniciativa de bescanvi de bicis infantils que n’afavoreix la reutilització i els allarga la vida útil