Referèndum En Moviment

L'ANC convoca una última encartellada aquest dijous al vespre

A Vic la convocatòria és a les 8 del vespre a la plaça Major

Creen un Comitè de Defensa del Referèndum a Vic

| 28/09/2017 a les 13:38h
Arxivat a: En moviment, referèndum, independència, independentisme, ANC, Vic
Aquesta notícia es va publicar originalment el 28/09/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest vespre, quan quedin poc més de 24 hores perquè es tanqui la campanya, l'ANC organitza una última encartellada massiva en defensa de la democràcia i del 'sí' per al referèndum de diumenge. La convocatòria és al centre de tots els municipis a les 8 del vespre. A Vic, en concret es convoca a la plaça Major.
 

 
[EN MOVIMENT és una secció de Setembre per donar a conèixer el dia a dia dels moviments socials i de les entitats d'Osona i la Catalunya interior que treballen per la transformació social]

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
Roser Iborra
30/10/2017
Imatge il·lustrativa
Roser Iborra
04/10/2017
Imatge il·lustrativa
Jordi Martí Font
04/10/2017
Imatge il·lustrativa
Isaac Arriaza
30/09/2017
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Roc Blackblock pintant un mural contra la pressió turística
Josep Comajoan Colomé
Hi ha en marxa una campanya de micromecenatge per editar 'Ens veiem als carrers. Una crònica gràfica de la Barcelona rebel' a Pol·len Edicions | La publicació vol anar més enllà d'un simple catàleg d'obres i es presenta com un recorregut per les transformacions socials, polítiques i urbanes de Barcelona a través dels murals de l'artista
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Un moment de la roda de premsa de la Xarxa de Facilitació Digital de Vic
Sara Blázquez Castells
El projecte ha realitzat 137 jornades d'atenció durant aquest curs i prepara una nova etapa amb més protagonisme del voluntariat i les entitats del territori
El manifest denuncia l'existència de campanyes sistemàtiques d'assetjament digital, intimidació i assenyalament de periodistes
El manifest denuncia l'existència de campanyes sistemàtiques d'assetjament digital, intimidació i assenyalament de periodistes
Josep Comajoan Colomé
El Grup de Periodistes Ramon Barnils impulsa el front comú per defensar el periodisme com a pilar de la democràcia | El manifest «Sense periodisme no hi ha democràcia» també és promogut pel Sindicat de Periodistes de Catalunya, el Sindicat de Periodistes de les Illes Balears, la Unió de Periodistes Valencians, l’Associació Catalana de Premsa Comarcal i el Col·lectiu Ciutadella